poniedziałek, 22 lutego 2010

Nowy dzień

Codziennie zastanawiamy się co nowego przyniesie nam nowy dzień. A to w piłkę pogramy, a to tu lody zjemy. A to, a tamto. Niestety dużo osób nie wie o tym że ten nowy dzień jest czymś niezwykłym, bo może się wszystko wydarzyć. Może akurat nasz kotek lub piesek będzie miał swoje urodzinki. A może akurat nowego zwierzaka dostaniemy. Ja na "jutro" długie czekam by psa zdobyć. Ja nie zwlekam tylko czekam, już ja imię wymyśliłam. Na wakacje już szykuje się, wakacje nie będą normalnymi dniami od szkoły nas uwalniającymi, przynajmniej dla mnie będą niezwykłe. A już sobie myślę o tym jak będę się bawić z moim pieskiem, jak on będzie wyglądał, oczywiście nie zapominam o obowiązkach które także w tedy są. Rozmyślam wszystko, a w tedy dni mijają dla mnie szybko. Kiedy tylko psa dostanę to....... Zdradzać nie mogę, bo psa jeszcze nie dostałam. Poczekam ten bardzo długi dzień, który zwany jest miesiącem, a kiedy miesiące miną wszystko wam opowiem. Opowiem o tym jednym szczególnym dniu gdy on już tu przybędzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz