sobota, 20 lutego 2010

Kotek niejadek





















(Na zdjęciu moja kochana Peri)

Nie musicie się obawiać jeśli wasz kot nie będzie chciał jeść szynki czy karmy mokrej, ale powinien chociaż od czasu do czasu ją jeść. Ja mam kotka niejadka, a więc wiem że trudno do tego koteczka skusić, ale gdy on już sam zechcę zje tyle na ile będzie miał ochotę. Nie próbujcie wmuszać jedzenia w kota, bo ja to już kilka razy próbowałam i kot nie ruszy jedzenia, a rozpaczliwie będzie miauczał i próbował się wydostać. Suchą karmę musi jeść taki kot by nie umrzeć z głodu, próbujcie wielu mokrych karm które wydaje wam się że kotek zje, jeśli nie zje to mu ją ograniczcie, ale pamiętajcie w tedy o suchej karmie. Nigdy nie pozwólcie by kot nie jadł dokładnie nic, bo w tedy dojdzie do choroby zapewne, a może nawet śmierci naszego ulubieńca. Przeciętna i dobra waga kota dachowego inaczej dachowca to 2 lub 3 kilogramy, jeśli trochę przekracza to nic. ale nie może być niżej. A na przykład koty perskie muszę mieć wagę od 2 do 3 i pół kilograma, oczywiście jeśli trochę przekracza to nic się nie stanie. Nie wolno wam dopuścić do wagi np. 1kg lub z 10kg. Wiem że pisze posty krótkie, ale to dlatego że podaje tylko najważniejsze wiadomości, a do tego w większości piszę wszystko samiusieńka. Jeszcze bardzo krótka informacja o kotach białych i niebieskich ślepkach: Takie koty zwykle mają wrodzoną głuchotę, lecz zdarzają się wyjątki oczywiście. Kupując takiego kota być może ratujecie mu życie, bo ktoś może się nim nie zająć prawidłowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz