piątek, 15 stycznia 2010

Zachowanie kocura w obecności kotki z rujką




(Na zdjęciu moja koteczka Perła)

Kocur stara się złapać koteczkę, która ciągle przez nim ucieka. Oczywiście nie chcę jej nic zrobić, po prostu to "kucurzy" instynkt. Raz widziałam to na własne oczy: Opiekowałam się z koleżanką na dworze niby kotką, a potem zobaczyłyśmy jak naprawdę kotka wspina się na drzewo, a ten kocur którego uważałyśmy za kotkę pobiegł za nią, a kiedy kusiłyśmy go szyneczką dalej nie chciał zejść i mnie podrapał chyba w tedy, ale już nie pamiętam, a najśmieszniejsze było to że tego kocura na początku nazwałyśmy Mili (Milunia), a jak się okazało że to kocur musiałam to jakoś przerobić i wyszło Mili (Milioner), choć tego kota już prawię wcale nie widuje, bo to dziki kot , dalej pamiętam te historyjkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz