piątek, 29 stycznia 2010

Kochane koty






(Na zdjęciu z prawej strony moja kicia, a z lewej kicia użytkownika na JakiPupil.pl Kass1405)

Kociczka moja jest moim zdaniem przepiękna, a Kass kotka też cudna, moja kotka nazywa się Perła, a Kass Micia, ale wróćmy do posta:

Nie rozumiem dlaczego większość osób uważa koty za niezależne, bo ja mam kota i Perełka jest rzadko wypuszczana, a więc jest ode mnie i mojej rodziny zależna, a to dlatego że koty na prawdę bardzo się do właściciela przywiązują i go kochają. Jest tylko ten problem że ludzie nie chcą w to uwierzyć i po prostu wyrzucają swoje koty na dwór jak się na przykład kotka okoci. Wiem to straszne, bo ja bym czegoś takiego nie zrobiła, ja nawet koty bezdomne lubię i kiedy tylko mi rodzice pozwalają i jest co dać idę im to zanieść.

1 komentarz: