sobota, 30 stycznia 2010

A teraz coś o rybach.



Dałabym zdjęcie swojego bojownika, ale nie mam jego zdjęć, a więc wzięłam z internetu, bo znalazłam tam obrazek wyglądem przypominający mojego, ale do rzeczy:

Bojowniki to ryby drapieżne i dlatego mogą zagryźć partnerkę lub partnera, jak zrobił to też mój teraźniejszy bojownik z towarzyszącą mu samiczką. "Ugryźć" delikatnie potrafią nawet człowieka, ale lubią też jedzenie dla bojowników, które jest w ich diecie że tak powiem niezbędne. Można mu też do diety dorzucić muchy lub inne małe owady, które chętnie jedzą. Samiczki tej "rasy" są jasnobrązowe w malutkie ciemne paseczki, a samce takie jak jest na obrazku lub inne, ale zawsze mają piękne barwy. Kiedy czyścicie akwarium uważajcie, bo mogą wyskoczyć ze szklanki lub kubka. Nigdy nie próbuj za głęboko im wtykać palców w akwarium, bo skończy się to uszczypnięciem przez bojowniczka, tak jak co prawda przy innej czynności przydarzyło się to mojej mamie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz